Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

3o kefalaio

3ο Κεφάλαιο


Το καινουργιο σπιτι


Εφτασα δυστιχος ... Η μαμα χαρουμενη . Πηγαμε στο σπιτι. Δεν πιστευα αυτο που εβλεπα. Το σπιτι που θα μεινουμε ειναι 2οροφο και ειναι δικο μας. Μου ειπε η μαμα οτι μας το αφησε μια θεια που πεθανε. Μολις μπηκα ετριψα τα ματια μου . Ηταν υπεροχα. Στον κατω οροφο ηταν το σαλονι και η κουζινα στον δευτερο τα υπνοδωματια. Και οχι 2 αλλα 4 υπνοδοματια και μεγαλα. Εγο φυσικα τα εξερευνισα ολα πριν διαλεξω και φυσικα πηρα το καλητερο. Ηταν μεγαλο σε στυλ ορθογωνιο . Απεναντι απο την πορτα που εμπενες ειχε ενα παραθυρο που απο εξω γυρο γυρο απο το παραθυρο ειχε τριανταφυλλα. Τοσο κοκκινα τοσο ομορφα σαν ψευτικα. Εβλεπε μπροστα στην εξοπορτα . Μεσα στο δωματιο ειχε και εναν παλιο ολοσομο καθρευτι . Ηταν υπεροχος. Υπηρχε κατι που μου κινησε την περιεργια . Ηταν ενα μικρο τερταγονο σχεδιασμενο στον τοιχο κατω κατω πισω απο τον καθρευτη απορισα , μου κινησε πολυ την περιεργια . Περασα το χερι μου απο πανω αλλα ηταν μια απλη ζωγραφια. Δεν εμεινα ομως εκει πηγα στα γρηγορα στο αποθηκακη πηρα ενα σφυρι και εφηγα σφερα πανω η μαμα απορησε ... Φωναξε : τι εγινε αγαπη μου??
:τιποτα μαμα
Την ωρα που πηγα να το χτηπησω με φωναξε η μαμα να φαμε . Ειπα απο μεσα μου δεν πηραζει μετα ομως 8α το σπασω να δω τ εχει γιατι αποκλιετε να το ζωγραφισε ετσι απλα...
Μαμα < πως σου φενεται το σπιτι μας..??
Λια < υπεροχο ...!! Φανταστικο...
Μαμα< ναι ειναι καταπληκτικο... Μπορεις να πας να καθαρισεις το σαλονι...??
Λια< ναι αμε... Εσι που θα πας...??
Μαμα< να σε γραψω στο σχολειο και μετα να βρω δουλεια.... Με περιμενουν για μια συνεντευξη...
Λια< υπεροχα....!!!!
Η μαμα ειχε φυγει εγω ασχοληθικα με το σαλονι.... Το ξεχασα τελιως αυτην την ζωγραφια στον τοιχο.
Εξω νυχτωσε.... Πηγα ξαπλωσα... Για να κοιμηθω γιατι την επομενη μερα ειχα σχολειο...!!! Στο καινουργιο ... Απορο τη θα εκανα..ειχα πολυ ανχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου